czwartek, 7 lutego 2013

Odcinek 21 + Nowy wygląd bloga!


ODCINEK 21


- Obudź się , no! - potrząsał nią . - Nie rób mi tego .. proszę.
  Spadła mu jedna szczera łza , która zatrzymała się na policzku dziewczyny. 
  Powoli otwierała oczy , chłopak już był w siódmym niebie.
- Patricia! - zawołał .
  Nie umiał okazać tej radości że ona żyje.
- Co? Gdzie ja jestem? - podnosiła się . - Ał . Moja głowa .. - złapała się za głowę.
- O nie nie nie , moja panno . Leżysz . - obniżał ją.
- Pamiętam tylko że ... - westchnęła . - że.. spadałam z klifu?
  Chłopak był w szoku . Przecież on poszedł ją szukać i znalazł ją tonącą w wodzie.
-  Przecież ty.. ale ja...
- Nie zbliżaj się do mnie , pijaku! - przypomniała sobie co działo się na dole i odsunęła się od niego.
   Robiło się nie ciekawie , nie dawała sobie nic wyjaśnić . Tylko krzyczała najgorsze przekleństwa albo rzucała w niego czym popadnie gdy ten się do niej zbliżał. 
    Czy podobny ''sen'' nie miała Nina? 

~ *** ~

  Jedli smacznie ciasto i rozmawiali jak nigdy . Dziewczyna niechcący opluła Fabiana gdy się śmiała , dobrze że ją kocha i jej wybaczył , każdemu się to zdarza  , prawda?
  Gdy tylko chciała sięgnąć po następny kawałek , jej myśli sięgnęły aż do pokoju gdzie byli Patricia i Eddie , nadal nie mogli się uporać . To raczej coś w stylu wizji . Widziała blondyna który usiłował dziewczynę uspokoić , ale ta w ogóle miała to w nosie i uciekała przed nim .
- Nino .. ? - rzekł zaniepokojony Fabian.
- Ymm.. tak? - odpowiedziała pytaniem na pytanie , wyrwana z transu Nina.
  Sięgnęła po kawałek ciasta i zaczęła go wolno przeżuwać . Myślała o co w tym wszystkim chodzi , i co to było?
- Wszystko okej? - upewniał się.
- No jasne.. - zapewniała go jeszcze bardziej .

~ *** ~

- Co by tu tak dodać.. - rozmyślała blondynka . - Może błękit? Co ty na to kochanie?
  Niedaleko Liverpoolu mieszkała słynna projektantka mody , Amber Milington ze swym narzeczonym , Alfie'm Lewis który jest na ostatnim roku studiów psychologii . 
  Właśnie się wprowadzili do nie dużego domu . Był pomalowany na ciemny odcień żółci , idealnie pasował do niego ,  nieco jasny brązowy dach z czarnym kominem . Z domem był połączony garaż który zmieści 2 samochody . Troszkę dalej był ogródek , wokół niego biały płot który go ogradzał . Niestety bez kwiatków , gdyż jeszcze mieszkańcy się wprowadzają . Dziewczyna przysięgła sobie że choćby miała wiele na głowie to nigdy , ale to nigdy go nie zadba . 
   W środku było jeszcze piękniej , chociaż drzemała w nim pustka . W przedpokoju na bladych ścianach wisiały obrazy , zakurzone obrazy . Pusty wieszak , i brązowa szafa do których nie mają klucza. Zatem w salonie stoi tylko jaskrawa kanapka , oczywiście nie licząc walących się pudeł . 
- Oczywiście . - przyznał jej rację . - Czemu nie?
  Wszystko jasne , w salonie zagości błękit na ścianach .


Jakiś taki krótki , z 3 opowiadaniami krótkimi xd
+ Jak się podoba nowy wygląd bloga , mam nadzieję że nie będę go zmieniała po kilku dniach :D

12 komentarzy:

  1. Wygląd jest zarąbisty <3 a opowiadanie ? O matko ! Nie da się opisać ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo :*
    Wygląd też prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie: Cuuudo. Wygląd: Tak samo!, :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląd <33333 Zakochałam się :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie tu wpadnę jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Umm ... Wygląd super. A co do opowiadania ... Jest parę błędów ... Kurczę. Ja tu chyba zostanę "wskazywaczem błędów" Co wy na to ?? *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , no wiesz nie skończyłam szkoły więc nie wiem jak pisać ''słitaśnie'' :D

      Usuń
  6. Genialne odcinek ;) Skąd ty dziewczyno bierzesz ten talent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam że go mam ale dziękuję : ) A jak już to z muzyki! :D

      Usuń
  7. Cudny. ;* Mogę prosić o więcej Peddie ? No wiesz, żeby życie Patricii się trochę poukładało z Eddiem: może żeby mieli dziecko czy coś. ;D Wiem, trochę wybrzydzam. Taka już jestem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no spoko :D Właśnie wielki powrót Peddie trwa ! :D

      Usuń