sobota, 2 lutego 2013

Odcinek 20 + ''Moje gify''


Jestem tu z nowym odcinkiem! <3

      
  Odpychała ich od siebie , ale to mężczyźni uparci , silni i pijani . Nie miała na to najmniejszej ochoty , a w dodatku z nimi . Była przerażona , wyrywała się , lecz to na nic . Jedyna rzecz na co miała ochotę to znowu uciec , ale tym razem na dobre . Kopnęła Eddiego w brzuch , a Alfie'mu przywaliła w nos z całej siły , aż mu krew poleciała . Zwijali się z bólu więc skorzystała z okazji i wybiegła do ciemnego lasu . Podążała za oślepiającym ,  migającym się światełkiem . Za plecami słyszała pijaków , nie zwracała uwagi . Chcieli ją wykorzystać do własnych celów .
      W ostatniej chwili zatrzymała się , inaczej to by spadła z tego wysokiego klifu . W sumie to chciała to zrobić , ale nie ma sensu . W ogóle nic nie ma sensu . Im dłużej się nad tym zastanawiała tym bardziej robiła pewniejsze kroki naprzód . Usłyszała głos chłopaka , od razu go poznała.
- Nie rób tego... - zabrzmiało to dość troskliwie , ale ona nie zwracała na niego uwagi , i zrobiła kolejny krok . - Patricio .. proszę nie...
    Miał na sobie czerwoną koszulę w kratę i czarną skórzaną kurtkę która podkreślała jego brązowe oczy . Białe spodnie zwanymi też rurkami , jednoczyły się z jego białymi , troszeczkę brudnymi od błota butami.
- Co ty w ogóle tu chcesz?! - nakrzyczała na niego . - Następny dupek który nie wiadomo od kogo wie gdzie mieszkam chce zniszczyć mi życie które właśnie sobie odbieram . - odwróciła się nerwowo do niego.
- Kocham Cię ...
    Zdenerwowała się jeszcze bardziej . Nie wierzyła w te słowa . Przecież to wyssane palca . Miała rację : następny dupek który przylazł z nie wiadomo skąd i mówi od tak że ją kocha.
- Nie rób tego rozumiesz .. - powoli do niej podchodził.
- Nie nie rozumiem! Wszystko jest do dupy! Nawet nie próbuj mnie zatrzymać! - nie dawała się uspokoić.
     Szła tyłem , nie obchodziło ją już nic . Potknęła się o korzeń wystawiający z ziemi , serce zaczęło jej mocniej bić . Wymachiwała rękami ale to tylko pogorszyło sytuacje .
     
~***~

    Nie dowierzał w to co ona mówi tak samo jak ona sama . Chociaż to dziwne , dla nich nie ma rzeczy nie możliwych po przeżyciach w domu Anubisa . Wspierali się nawzajem , pomagali , dzień jak co dzień w legendarnym domu . Bywały też takie dni w których było dość dużo kłótni , rozterek miłosnych . Czasami to nawet sam Victor był w dobrym humorze . Niestety , już go nie ma , bo nie wynalazł eliksir życia który pozwoli mu na życie wieczne i umarł ze starości . Przed śmiercią spisał testament w którym wyraźnie oznajmił że internat pozostawia uczniom , lecz był jeden warunek . W domu musi ktoś codziennie sprzątać . No cóż ... obawiam się że to nie zostało spełnione , gdyż nikogo tam teraz nie ma i stoi tam .. pusty , zakurzony .. 
- Nino .. co wtedy czułaś? - Fabian wyrwał dziewczynę w transu.
- Nie rób za psychologa , tak ?! - wstała , podenerwowana .
- Daj sobie pomóc .. 
- Przepraszam cię Fabian . - tłumaczyła się Nina . - Ja po prostu jestem zszokowana , wściekła i Bóg wie co jeszcze ..
    Przytulił ją jak najczulej jak tylko mógł i wyszeptał jej do ucha miłe słówka . 
- Ja się o ciebie po prostu martwię.. - rzekł nadal ją przytulając.
- Ja wiem wiem.. po prostu.. mam dość tego wszystkiego.. - wywiązała się z uścisku i usiadła na łóżku.
    Zaczęła płakać . Wstydziła się trochę  tak przy nim . Czasami jej się zdarzało , ale te ''czasami'' przeobraża się w nigdy! Wytarła łzy , chociaż leciały jej jakby mówiły ''Nas są miliony , nie dasz rady''.
   Chłopak próbował ją jakoś pocieszyć , ale ona odsuwała się od niego . Działo się tak jak w tym śnie .  Była zła z niewiadomego powodu .
      Po jakimś czasie wyszli z pokoju zadowoleni . Babcia Niny upiekła sernik , zawsze dziewczynie poprawia nie tylko humor ale i też regeneruje siłę . Staruszka broni tego przepisu na ciasto jak pirat swego skarbu . Nigdy Ninie nie udało się z niej tego wydusić.


Nudny prawda? xd
Przejdźmy teraz do drugiego tematu ''Moje gify''




Znaczy no , gify nie ja zrobiłam xd ale mi chodzi o te jakby tło ;D Podoba się? <3

P.S Następny odcinek za 20 komentarzy !

24 komentarze:

  1. Śweetny . *.* Spam się opłacił . xd

    Chciałam się zapytać czy w pierwszym opowiadaniu ja powinnam się skapować kto za nią szedł , czy specjalnie tego nie podałaś? xd Bo nie ogarnełami nie wiem czy to dobrze . xD

    A gify są genialne , szczególnie 1 i 2 . ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa , dowiesz się tego w następnym odcinku ;D

      Usuń
  2. Świetne gify:D I oczywiście odcinek.! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest 20 ! Tak ! <3 Jessssst ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Peddie wróci do siebie ? :<

    OdpowiedzUsuń