wtorek, 29 stycznia 2013

Odcinek 19



Sibuna! <3

      Znowu ta niezręczna cisza która nie przypadała im do gustu . Szli przed siebie trzymając się za ręce , dopóki Patricia nie zadała pytania.
- Zbliża się noc , gdzie ty w ogóle chcesz spać?
Popatrzył się na nią jakby gadała po chińsku .
- No bo wiesz... ja myślałem.. nie nie ... ja sądziłem .. - nie mógł się wysłowić.
- Nie masz gdzie spać i myślałeś .. a raczej sądziłeś że u mnie pomieszkasz?
Chłopak przytaknął.
- Jak ty sobie to wyobrażasz? - naskoczyła na niego. - Tam jest Eddie! I chyba mam pomysł - ściszała stopniowo głos.
    Pociągnęła go chwytając jego zimną dłoń. Biegli uważnie , żeby nie mieć tej przyjemności spotkania twarzą w twarz z drzewem . Po trzech minutach biegania , byli już na miejscu . Stali przed ogromnym domem Eddiego . I Patricii . Ostrożnie otworzyła drzwi , Alfie szedł za nią . Bezszelestnie skierowali się do kuchni . Nie było nigdzie kupca domu . Dziewczyna postanowiła do niego zadzwonić , a Alfie'mu rozkazała zrobić herbaty . Posłusznie wykonał polecenie i położył w jadalni na stole . Dziewczyna nie była zła że nie może się do tego ''nie odpowiedzialnego dupka'' dodzwonić . To było normalne , była nawet szczęśliwa że nie odbiera . 
- No więc Alfie .. - mówiła pociągającym głosem i jednym gestem ręki dziewczyny zrozumiał że ma usiąść na kanapie . - na co masz dzisiaj ochotę .
    Usiadła mu na kolana twarzą do niego . Po krótkiej chwili wymieniającej się wzrokami , zaczęli się całować . Jego język przesuwał się powoli po jej delikatnych wargach . Usłyszeli jak ktoś wyciera buty o wycieraczkę . Wystraszyli się , Patricia w mgnieniu oka zeszła z jego kolan i pognała po herbaty . Drzwi po woli się otwierały , Alfie uważnie im się przyglądał .
- Kochanie , wróciłem! - powiedział donośnym głosem chłopak .
- No super . - rzekła z lekkim sarkazmem i usiadła na przeciwległej kanapie od Alfie'go.
Eddie popatrzył zdezorientowany na nią , później na niego . Podszedł do chłopaka by go przywitać .
- Siema stary . - przywitali się tak jak chłopacy.  - Co cię tu sprowadza? 
   Usiadł koło Patricii i objął ją ramieniem . Jakoś ją to nie zadowoliło, odwróciła swą niewinną twarz i pokazała dyskretnie żeby on nie widział że chce jej się zwymiotować. Po chwili spojrzała mu w oczy i sztucznie się uśmiechnęła . 
- Patricia do mnie zadzwoniła ... - drapał się po głowie.
Spiorunowała go wzrokiem .
- ... zadzwoniła no i ... bo się martwiła o ciebie .. i ten .. - ciągnął dalej Alfie bezradny.
- Ale przecież to ona wybiegła .. - popatrzył się na Patricię .
Spuściła wzrok i poszła jak zombie do kuchni . 
    Chłopacy zapomnieli o tej sprawie i nie zwracając uwagę że Patricia może wszystko słyszeć , gadali o niej . Eddie mówił , jakie to szczęście mieć taką kobietę , piękną i bystrą . I tu Alfie się zaśmiał .
- No co , a nie jest piękna .. jedyna w swoim rodzaju . - mówił zapatrzony w rudowłosą.
- Jest ... jest.. - bąknął . Po jego twarzy można było rozszyfrować że jest coraz smutny .

I jak ? Wybaczcie za jakiekolwiek błędy , bo nie mam czasu tego przeczytać ;> Przeczytajcie za mnie :D
Ale jak widzę mało osób komentuje ;c Więc następny za 35 komci : ) Okej , możecie spamować! <3

35 komentarzy:

  1. Supcio :) ! Komciować lidzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowy chce next

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny . *.* Ja ewentualnie mogę troszku pospamować . ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaliście dziś nowy odcinek? xd Ryczałam jak dziecko kiedy Amber odeszła . ;<

      Usuń
    2. Buahuahua . xdd

      Usuń
    3. Tak chcę yen nowy scenariusz , że ja nie mogę . xD :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Może jakaś dobra dusza mi pomoże? :D Ja tu się poświęcam dla dobra ogółu . :D

      Usuń
  5. No nieźle idzie! ;d // Ja płakałam razem z Alfi'em ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noom.. szkoda mi go . ;<
      Do 35 chyba się nie uda , ale chociaż trochę . Bo ja bardzo pragnę tego scenariusza . *__* xd

      Usuń
  6. I dwudziesty . :D Chyba . Jeszcze piętnaście . C: huehuehuehue . xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Powracam ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcieć scenariusz . ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mam dopiero 3/4 napisaną ;D

      Usuń
    2. Zaskoczyłam Cię . xd Ja ninja . xD
      Ale już i tak za chwilę kończe . Dziwnie tak robić z siebie idiotę samemu . O.o Ale zresztą 1/4 szybko napiszesz . :p

      Usuń
  10. Przepraszam , mam głupawkę i wyżywam się na tym biedym blogu . xD

    OdpowiedzUsuń
  11. I 30 . I chyba już znikam . Resztę zostawiam Wam . xD Ale znając życie to pewnie i tak zaraz wróce . C: ♥ xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołł noł ... dopiero teraz jest 30 . xd Sorry . xd

      Usuń
  12. świetne :) zapraszam na bloga http://futureofhoa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimki mnie wyprzedziły nie dały po spamować <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zostało jeszcze parę <3

    OdpowiedzUsuń