sobota, 29 grudnia 2012

Odcinek 8


   Babcia się pytała co to były za krzyki , i w dzień i w nocy . Chyba się zdemaskowaliśmy. Nie mieliśmy wyjścia , przed nią nic nie ukryjesz. Powiedzieliśmy prawdę , zrozumiała . Jak ją kocham! Czasami bywa wściekła , ale to u niej rzadkość . Zawsze jest wesoła . Rozległ się dzwonek do drzwi.  Serce zaczęło mi coraz mocniej bić. Mam przewrażliwienie na ten odgłos . Babcia otworzyła , wryło mnie w ziemię . To był Eddie. Wyszłam za drzwi i od razu na niego naskoczyłam.
- Wiesz , nie mogę dłużej tego ciągnąć . - stwierdziłam z wielkim bólem w sercu. - To koniec!
- Coo? Nie możesz mi tego zrobić! - upierał się Eddie .
- Już ci się Patricia znudziła? - zapytałam po czym zamknęłam mu drzwi z wielkim hukiem.
Przez jakiś czas było słychać jak Eddie woła moje imię. Po chwili usłyszeliśmy jak odjeżdża samochodem . Ujrzałam przez okno , w samochodzie była Patricia . No pięknie! On to ma tupet , zdrajca! Nie ukrywam było mi smutno , ale miałam koło siebie Fabiana który zawsze mnie pocieszy tak jak babunia . Nie wiem co bym bez nich zrobiła .
- Wpadłam na świetny pomysł , dzisiaj jest ładna pogoda , więc może pójdziemy zrobić coś w ogródku . - rzekłam wstając z fotela . - Chcę odreagować , i wg po co ma się marnować pogoda.
Babcia się zaśmiała . Poparli mój pomysł , następnie ruszyliśmy do ogrodu . Pousuwaliśmy chwasty , podlaliśmy kwiaty . Przy okazji podlałam Fabiana , a on mnie . Babunia nie chciała nam przeszkadzać i wróciła do domu . Chlapaliśmy się wodą , aż jej zabrakło . Fabian nie marnował chwili i przyciągnął mnie do siebie i pocałował . Miłe uczucie .
- Tylko na to cię stać? - zaśmiałam się.
Wziął kwiatek i przykucnął .
- Zostaniesz moim kwiatkiem? - zapytał się ciągle się śmiejąc .
- Och! Tak! - odpowiedziałam teatralnie . - Patrz tam! Nadchodzi potężny kwiat , chce mnie chyba porwać!
Wskazałam na ogromny słonecznik . Śmialiśmy , bawiliśmy jak małe dzieci. Znalazł wąż do podlewania , zaczął mnie nim oblewać . Uciekałam gdzie popadnie . W końcu ukryłam się za domkiem , Fabian nie wiedział gdzie jestem . Dopadłam go od tyłu , zabrał mu wąż i rolę się odwróciły , teraz to on uciekał . Goniliśmy się aż do wieczora . Z przerwami na pocałunki . Czy my jesteśmy parą? Weszliśmy do domu . Staruszka się zaśmiała i dała nam szlafroki . Usłyszałam w mojej głowie głos , jakby krzyk . Myślałam że eksploduję .

Kolejny za 60 komentarzy : ) Dlaczego? Będzie długaśny , wiele się w nim działo .
Ale dopiero jutro <3
Dacie radę ! Wierzę w was Anubisomaniacy ; ****
WIERZĘ W WAS !!!!!!!

89 komentarzy:

  1. Cudowny *__* Jesteś okropna aż 60 ? :c ale i tak damy radę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie długaśny , tak sądzę . I będzie Peddie , Fabina , duchy :D

      Usuń
    2. Duuuchy? A co jeżeli siię przestraszę? Kto mnie wtedy przytuuuli? :(

      Usuń
    3. Huhuhu jak będzie Peddie to komentujemy :D

      Usuń
    4. Oluśśś , ne pakaj kobito ; ** . Utulaskamy cię z dziewczynami ; *

      Usuń
    5. Peddie i Fabinka <3 Będzie się dziaało coś podejrzewam :*

      Usuń
    6. Naprawdę? ; *
      Och & Ach! <33 Dziękować ;**

      Usuń
  2. Fabina <3 Jeszcze więcej romantycznych scen!!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja taka romantyczka, dlatego tak proszę o te sceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak damy rade.Scenariusz świetny.Mam nadzieje , że Peddie będzie to moja ulubiona para łącznie z fabiną Heh dajemy dziewczyny dobijamy do 60!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłam wszystko napisać w jednym komentarzu, ale uznałam, że nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie spamujmy tylko popiszmy o czymś ciekawym :3 Co wy na to dziewczęta ? C:

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę się na to xd // Widzieliście nowe promo ? Trwa tylko 20 sek . Ale widać z tyłu do czego Eddie się odwraca *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy które xd już tyle ich jest że nie ogarniam :D

      Usuń
    2. Zaraz wam wstawię . xd

      Usuń
    3. No bez kitu. Ja też xd Daj linka ;*

      Usuń
    4. http://www.youtube.com/watch?v=GVd7nwWFBjU&list=WL9Msun60KVoVA6t6RhPwPoBVyOgWXhQky - To cudoo *.*

      Usuń
  8. No nie wiem xd może jak tam święta ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze, dobrze ;) Ciągle tylko jadłam... ;/ Masakra xd a ja Wasze?

      Usuń
    2. Dostałam tableta .! ^.^

      Usuń
    3. Właśnie najlepsze jest jedzenie w święta <333

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Noom :) Tableta dostałaś - uuu ^^
      No, jedzonko mniamcik <3

      Usuń
  9. Super !!! :)) Jak zawsze chyba !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie plany dziewczyny na sylwka ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U przyjaciółki z innymi przyjaciółkami <3 Oczywiście razem z nocką :**

      Usuń
    2. Hehe gruby melanż :D

      Usuń
    3. No jak to jakie? Wbitka do Anubisa ! :D

      Usuń
    4. Do mnie przychodzą przyjaciółki ;p Ale nie będzie wielkiej imprezy bo rodzinka w domu :D

      Usuń
    5. Nina idę z tobą... zabiorę przyjaciółki ;p

      Usuń
    6. Okej , Pamiętajcie EDDIE MÓÓÓÓJ !!!! <33333 Pierwsza zaklepałam ;p

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Weeź, ja ceem Fabiana <33

      Usuń
    9. Ja się tak nie bawię ;c Eddie jest mój ja też go chcę podziel się ;c hehehe :*

      Usuń
    10. ide z wami dziewczyny!!!

      Usuń
    11. Okej , to biorę Alfiego o_O

      Usuń
    12. Ej ja też chce Eddiego

      Usuń
    13. Nie zadąrzam za wami

      Usuń
    14. Ale ewentualnie mogę się podzielić... albo wziąć Jerome ! Ewentualnie ;p

      Usuń
    15. No to ja ma Eddiego ! ;p

      Usuń
    16. No to ja Eddiego ty Jeroma czy na odwrót

      Usuń
    17. Która z was ma gg ? I jak macie to podajcie! xd

      Usuń
  11. Sory że nie pomogłam wam dziewczyny pod poprzednim odcinkiem w pisaniu komci ale zeszłam z kompa a jak wróciłam to już się ten pojawiła... Nie gniewacie się ?

    OdpowiedzUsuń
  12. No i dobiłyśmy do ponad 60. Chociaż moja zasługa w tym mała... ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam jeszcze ;D . Jutro , chyba że chcecie króciutki . Taki tici tici . xd

    OdpowiedzUsuń