sobota, 29 grudnia 2012

Odcinek 7


   Śniła mi się ta zjawa . Jak zabija moją babcię a ja nie mogę nic zrobić . To było okropne!Dobrze że musiałam spać z Fabianem . Są dwa powody :
1.Bał się o mnie , także babcia.
2.Nie było drugiego łóżka , bo babcia nie wiedziała że przylecę i to jeszcze z nim.
Nie było aż tak źle , miałam się do kogo przytulać.Gdy się obudziłam Fabiana koło mnie nie było . Poszłam do kuchni , i znalazła się zguba. Plotkuje z moją babunią.Przywitali mnie ciepło , i wykryli że jestem blada .
- Oj przestańcie! - upierałam się . - Źle spałam i tyle.
Otworzyłam lodówkę i wzięłam mój ulubiony sok wiśniowy.
- No dobrze kochanie . - przyznała mi rację babcia .
Nalałam sobie do szklanki i wzięłam łyka. Następnie poszłam do łazienki , umyć zęby i przebrać się . Niczego strasznego nie było. Uff...Wróciłam do kuchni , nie minęło dziesięć minut a oni znowu plotkują przy herbacie . Tym razem malinowej . Przyłączyłam się do nich . Gadali o ogrodach , kwiatach , jak je pielęgnować . Nie wiedziałam że Fabian jest taki chętny do takich rozmów . Po obgadaniu wszystkich rzeczy , babcia postanowiła iść do sklepu.
- O nie! Babciu , zostajesz w domu , ja pójdę . - rzekłam szczerze się uśmiechając.
- Pójdę z nią . - zgłaszał się Fabian .
Babcia z ulgą opadła na kanapę i się zgodziła . Dała nam pieniądze , przyrządziła listę zakupów i w jakim sklepie można to kupić. Więc ruszyliśmy. Fabian bardzo polubił moją babcię , dużo o niej gadał . Nie dziwię się , jej nie można nie lubić . Ona jest niesamowita! Mówił że mam prawdziwy skarb w domu. Przestraszyłam się , wiem że chodziło o babcię , ale ta zjawa kompletnie mnie omotała .
   Było zimnawo troszkę więc nałożyłam legginsy we wzorki , granatową bluzę w napisy , niebieską czapkę , półtrampki czerwone ze żółtymi sznurówkami, i rozpuściłam włosy . Troszkę nam te zakupy zajęły , a mianowicie dwie godziny . Po wędrówce po sklepach oczywiście wróciliśmy do domu . Oddaliśmy resztę babci ,  i poszliśmy do pokoju . Uprzedziliśmy babcię żeby nie wchodziła . Naszła mnie chęć pocałowania Fabiana . Zrobiłam to , kilkukrotnie. Zasłoniliśmy okna .  Przy rozbieraniu mnie i siebie był bardzo delikatny . W szczególności mnie . Zaczął całować mnie po szyi , po czym doszedł do nieco innych podniecających
rzeczy. Wreszcie poczułam jak bardzo go kocham . Zasnęliśmy nago , pod kołdrą . Nie da się opisać co wtedy czułam . To było coś niesamowitego. Może to jest mężczyzna mego życia?


Ubranie Niny :



Chcieliście więcej Fabinki to macie ^^
Peddie będzie , w 9 odcinku podajże , lub 8 ; )
Jeja! Daliście radę o_O . Może 40? :P

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Będę wam pomagać :D + Dzięki , pisałam w nocy przez kilka godzin ;p Widzisz jak się dla was poświęcam ? ;D

      Usuń
    2. Ooooo! To my Ci baaaardzo dziękujemy ;***

      Usuń
    3. Świeetny ... jak zawsze :) Będzie 40 i too dzisiaj... Bierz się za pisanie następnego " mendo " :D:D:D

      Usuń
    4. Dziękować .... Komentować ludzie bo nie wytrzymam !!!! :) :C:C:C:C

      Usuń
    5. KOMENTOWAĆ ... bo jak nie too uduszę :D:D

      Usuń
    6. A kiedy przeczytam twój drugi odcinek? :** Bo ja czekam, czekam ^^

      Usuń
  2. Awwwwww *.*
    Cudowne <33 Ja już tak bardzo chcę kolejny odcinek, że sobie nie wyobrażasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu przyjść pomagać . xd

      Usuń
    2. Fajnie, fajnie, fajnie ^^
      Hahahahahaha xd <33

      Usuń
    3. Okej , zabieram się do pisania połowy odcinka bo tę pierwszą połowę mam :D

      Usuń
    4. To pisz, pisz ;) a my tu będziemy komentować ;D haha <3

      Usuń
  3. Ej ludzie! Gdzie was pognało?! Komentować <33

    OdpowiedzUsuń
  4. No przecież ja komentuje... kolejna " menda " :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xd Cieszę się, że komentujesz :**

      Usuń
    2. Odcinek napisany Szefowo ! :D / Myślę czy go czasem nie przedłużyć ;p . A 50 komentarzy byście napisali? ( nie teraz ) :D

      Usuń
    3. Przedłużaj, jak najwięcej! <33
      50? o.O Byś dała ochłonąć ;*

      Usuń
    4. Okej , przedłużę ^^ Jak ja was kocham moje wy pyszczki kochane !! ;***** ^.^

      Usuń
    5. No my ciebie teeeż!!! <33 ;***

      Usuń
  5. Przyłanczam się ludzie komentowć :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniała napisać. Ten nagłówek śliczniutki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie jeszcze z 15....komentować :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wezmę z Ciebie przykład i też coś napiszę na swojego bloga ;D Ale to może poteem xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Za cicho tutaj ;'(
    Ludu, komentujcie, bo ja ceeeeem kolejny odcinek ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałaś 40, masz 40 ;* Wstawiaj szybciutko ! <3

    OdpowiedzUsuń