sobota, 29 grudnia 2012

Odcinek 9 cz.1

     Ten krzyk nie chciał ustać . Ciągle się budziłam w nocy , cała spocona . Fabian spał słodko , jak zabity. Postanowiłam wyjść z tego domu , może świeże powietrze mi dobrze zrobi . Ubrałam się , i ruszyłam w drogę . Mimo iż się bałam , bo wszędzie było ciemno nie przestawałam iść . Słyszałam jak ktoś woła o pomoc , ale nie wiem czy to było w mojej głowie czy gdzieś w okolicy . Szłam dalej , słyszałam coraz bardziej wyraźniej . Biegłam za krzykiem . Ustałam koło jakieś jaskini . Odgłos zamilkł , nie wiedziałam gdzie się znajduję . Przypomniało mi się co mówiła zjawa , że coś mam znaleźć . Próbowałam się z nią skontaktować myślami . Nic nie dało . Weszłam do jaskini jakby mnie coś do niej pchnęło . Było czarno , nic nie widziałam . Bałam się strasznie .
- No proszę! Zjawo! Masz mnie , podpowiedz mi coś! - wykrzyknęłam .
Łzy mi naleciały do oczu . Usłyszałam dźwięk łamiącej się gałęzi . Ktoś się zbliża . Chciałam uciec , nie wiedziałam gdzie wyjście . Poczułam jak ktoś łapie mnie za rękę i wypowiada dziwne słowa.
- Meta an beta ...



Ubranie Niny













Chcieliście króciutki to macie ^^
Cytacik z finału :D Nie będę was zadręczać komentarzami , bo już zrobiliście swoje , Kocham was za to : ********

15 komentarzy:

  1. Super ! Ja cię podziwiam, że tak pięknie piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ;**
    Och, chcę drugą część! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wy kochane . Napisałam to na szybkiego ^^ Dzisiaj jak brat mi pozwoli , posiedzę w nocy nawet do 4 nad ranem i będę pisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modlimy się do Anubisa . ! :D

      Usuń
    2. Pozwolił maleńkaa . !!! :DD

      Usuń
    3. Awwww *.*
      wpadłam w szał! Na punkcie Twych scenariuszy, złoootko <333

      Usuń
    4. Hah ! W realizacji jest nowy wygląd bloga ^^ Mroczny xd Może będzie się lepiej czytało : ) Więc będę musiała zamknąć bloga . ( ale jeszcze nie ;* )

      Usuń
  4. Woow;*
    Ja wchodze patrze a tam tyle nowych odcinkow a ile komentarzy!!;*Baardzo sie ciesze z powrotu Fabiny.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :* Przepraszam, że nie komentowałam , ale wczoraj odkryłam tego bloga i to o 22, więc dziś komentuje, bo dopiero weszłam na bloga . Twoje odcinki są super, odjazdowe ... i mogę wymieniać wiecznie!!! Jeszcze raz przepraszam, będę komentowała jak tylko siądę na neta . Serdecznie cię pozdrawiam i pisz nadal swoje superowe opowiadania!!! Peddie i Fabina Forever :D

    OdpowiedzUsuń