piątek, 28 grudnia 2012

Odcinek 6

Hola Senorita's . !! :D I love you all !! < 3333 Blog ma dopiero 3 dni i już osiąga szczyty ! I to dzięki wam . <3333

     Jestem w samolocie z Fabianem. Właśnie lądujemy .  Przez cały lot leżałam na jego ramieniu i ciągle mnie zagadywał bo widział że byłam smutna . Teraz żyję myślą że po miesiącu zobaczę babcię . Nie myślę o Eddiem , i dlaczego wyjechał bez słowa . Szczerze nie obchodzi mnie już to , i tak chciałam zakończyć ten związek , ciągłe kłótnie , przemoc to mnie przerastało . Wychodzimy z lotniska .
- Cieszę się że chociaż tak mogę cię uszczęśliwić . - powiedział Fabian z miłością szczerząc zęby.
Nie odezwałam się .
- Wszystko w porządku? - dopytywał się z troską .
Postanowiłam się wg nie odzywać . Szliśmy w ciszy . Zauważyłam babcię , która podlewała różnobarwne kwiatki . Pamiętam jak byłam mała , codziennie z babcią podlewałam . A teraz robi to samo . Łza mi się w oku zakręciła . Byliśmy na miejscu. Dałam Fabianowi moje walizki i podbiegłam do niej.
- Babciu! -  przywitałam staruszkę rzucając się jej na szyję.
- Nina! Skarbie! - odparła z wielką radością . - Co cię tu przywiało?
- Dzień Dobry . - wtrącił się Fabian .
Babcia zauważyła walizki.
- Mogłabym u ciebie z Fabianem zamieszkać na parę dni , podajże tygodni? - zrobiłam słodkie oczka.
- No jasne , Nino . Tylko na to czekałam . - uśmiechnęła się i zaprosiła do środka .
      Nadal jest w domu ''bogato'' . Od razu jak się wchodzi można poczuć łagodny zapach róż . Na podłodze jest jasnozielony dywanik , który domaga się prania. Na ścianach wiszą obrazy najwybitniejszego malarza Ameryki , tylko nie mogę sobie przypomnieć jego nazwiska . W kuchni jest wszystko co się w jej powinno znajdować . Wszystko jest najnowsze . Dziwię się skąd ona bierze pieniądze. Musieliśmy zdjąć buty . Babcia nie znosi jak ktoś wchodzi w butach do domu . Poszliśmy do salonu , przyniosła nam ciepłej herbatki z cytryną . Dopytywała się czemu postanowiłam u niej pomieszkać co mnie do tego zmusiło. Oczywiście musiałam skłamać . Powiedziałam że stęskniłam się za nią , Fabian tylko potwierdzał nie wiedział o co chodzi więc pił dużo herbaty i ciągle prosił o więcej . Babcia ma jej mnóstwo!
- Ymm.. Babciu , chciałabym się przebrać . - odparłam
- Ależ proszę . Wiesz gdzie jest łazienka , prawda? - uśmiechnęła się .
     Wzięłam moje walizki . Najpierw poszłam do pokoju ją zostawić . Wyciągnęłam szczoteczkę do zębów ,  pastę , grzebień no i ciuchy . Poszłam do łazienki . Na początek umyłam zęby , z tego wszystkiego wg nie miałam czasu. Postanowiłam że może jeszcze się odświeżę . Po wyjściu z prysznica , ubrałam się w mój szlafrok . Rozbawiło mnie to , babcia jeszcze go nie wyrzuciła . Miałam uczesać włosy , gdy zauważyłam jakąś zjawę w lustrze.
- Nie wywiniesz się od swoich problemów . - śmiała się złowieszczo . - Znajdź to! Znajdź!
Zapiszczałam , babcia z Fabianem szybko przybiegli . Od razu wtuliłam się w Fabiana .

I jaaak ? :D
Skoro daliście sobie radę z 20 komentarzami .
A dacie sobie radę z 35? ^^

39 komentarzy:

  1. Ojejej *.*
    Jak ja to ubóstwiam!!!
    NIESAMOWITE!!! <33
    35?! Osz kurde! Trzeba działać! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę w was , w was jest siła, w was moc ! :D
      P.S Dziękuje ; &

      Usuń
  2. A no i ja poproszę jeszcze więcej romantycznych scen Fabinki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ będą , prze Pani . :D

      Usuń
    2. Hahahaha xD dobrze, bardzo dobrze :) Cieszy mnie to niezmiernie :**

      Usuń
    3. Mnie też cieszy niezmiernie że się podoba < 33

      Usuń
  3. damy rade dla nas to pestka...mam tylko 1 pytanie będzie Peddie??:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie , co to będą za odcinki bez Peddie? ^^ Uzbrój się w cierpliwość . : )

      Usuń
    2. Uzbrajam się w cierpliwość!!Ale opowiadania Boskie *_*

      Usuń
    3. Bardzo , bardzo bardzo dziękujęęęęęę . <333

      Usuń
  4. Świetne.W poludnie zaloże sie ze bedzie już 35 komentarzy wiec radze ci juz pisac zebys zdążyła i więcej Fabinki poproszę. ;****;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żołnierze do boju! Mamy za zadanie zdobyć 35 komentarzy! Uda się! Odcinek jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie pisać komentarze...Prosze bo chce następne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chcę następny. Już się nie mogę doczekać. Komentować żołnierze! Nie lenić się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny odciek ! Daliśmy radę 20 ? Daliśmy. Damy radę 35 ? DAMY !! Nina już lepiej zabieraj się za pisanie następnego !! :)) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory już widziałam komentarz, że napisałaś :)) Teraz tylko komentujcie ! <3

      Usuń
    2. Spoko ^^ I chyba będę pisać odcinek 8 skoro mam 7 :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Przyznam , nie wiele wam zostało :D

      Usuń
    2. Dlatego trzeba komentować ! :)

      Usuń
    3. Jak przyjdzie ''Nathalia'' będzie chyba powyżej 35 ^^

      Usuń
    4. Ale jej niestety na razie nie ma więc musimy sobie same poradzić... a tak w ogóle nie wiem czy to mówiłam ale fajny wygląd bloga :)

      Usuń
    5. Dzięki , dzisiaj dodałam nowy ( oczywiście mój ) nagłówek xd Ale będę zmieniać , bo zamówiłam u ''koleżanki'' :D

      Usuń
    6. Spoko spoko :)) Mi się i tak podoba <3

      Usuń
  10. UWAGA!! Już mam napisany 7 odcinek , 8 w połowie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! I brakuje tylko paru komentarzy !! <3

      Usuń
    2. Cuuuuudownie! Komentujemy kochane, komentujemy <333

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Komentuję , hahaha ! :D Ja lecę więc nie denerwujcie się kochane ;p Jeśli będą te 35 komentarzy .

      Usuń
  12. AAAaaaaa.... jeszcze tylko parę komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  13. IIIIIIIIIIIII jest !!! Mówiłam, że damy radę !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, chyba już xD ja na moim głupim ipodzie to się ledwo orientuję xD więc mi wybaczcie jeżeli się spóźniłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO mój BoŻ !!! :) To jest booooskie ;* Cód , miód i malina... Brak słów ;* Więcej fabinki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha.Jest 37!!;***my mozemy wszytsko!!

    OdpowiedzUsuń