piątek, 28 grudnia 2012

Odcinek 5

Ja was KOCHAM !!!! Cieszę się że wam się podoba co piszę ; *** Jesteście najlepsi !

    Po uciążliwym tygodniu wyszłam ze szpitala. Na nadgarstku została blizna . Pamiątka po kłótni . Gdy weszłam do domu , nie zastałam Eddiego . Nawet mnie nie odwiedzał po tym jak kazałam mu wyjść . Skierowałam się do kuchni , wystraszyłam się . Siedział w jadalni Fabian .
- Co ty tu robisz? - nakrzyczałam na niego.
- Chcę wszystko wyjaśnić , skoro Eddie nie ma zamiaru . - tłumaczył się .
- A ja nie mam zamiaru słuchać ciebie !! Wynoś się . !! Bo zadzwonię po policję !
- Proszę bardzo dzwoń!
Nie wiedziałam co zrobić , co powiedzieć . Nie było na serio z tą policją . Chciałam go tylko nastraszyć , nie myślałam że taki z niego twardziel .
- Fabian jaa... - nie dokończyłam . Fabian mnie pocałował. Nie upierałam się , było miło.
- Przepraszam Cię Nino . - przepraszał . - Za wszystko .
Po czym znowu zapieczętował pocałunek na moich ustach . Wziął mnie w pasie , i położył na stole . Zaczął powoli ściągać mi bluzkę nie odrywając się od moich warg .
- Fabian , ja ... tak nie mogę . - spuściłam głowę w dół i ubrałam bluzkę .
- Wybacz . Chwila słabości , rozumiesz , prawda? - odparł Fabian nieco skruszony , z odrobinką uśmiechu.
- J-jasne . - zeszłam ze stołu . - Wiesz może gdzie jest Eddie?Co z nim jest?
- Na pewno , chcesz wiedzieć . Bo wiesz ... - przerwał .
- Nie nie wiem! Właśnie chce się dowiedzieć Fabian!
- Nie unoś się tak - uciszał mnie . - Bo on.. pojechał do Patricii .
Po tych słowach wryło mnie w ziemię . A jeśli to następne kłamstwo? Nie .. Po co miałby mnie znowu kłamać .
 - ''Pojechał do Patricii'' - nie odstępowały mnie te słowa na krok przez parę dni. Ale tak bez słowa? I po co do niej? Mówił że z nią koniec . Za mało szkód nam wyrządziła? A co z naszymi planami? Dziecko , ślub? Wszystko legło w gruzach.
    Fabian postanowił ze mną zamieszkać , zgodziłam się . Śpi w innym pokoju , w pokoju obok . Na razie nie pytam się o ten plan . Za dużo mam kłopotu. Pytałam się tylko o Amber . Nic niestety nie wie , nie widuje się z nią . Od tygodnia nie wychodzę z domu . Tym bardziej z pokoju . Chyba że do łazienki . Jedzenie przynosi mi współlokator domu. Ciągle mnie się pyta czy wszystko w porządku , a ja ciągle kłamię że tak . Chyba wyczuł że kłamię , ale nie zdradza że wie.Eddie wg się ze mną nie kontaktuje jakby zapadł się  pod ziemię. Za trzy dni mam jechać do babci , w takim stanie? Może dobrze mi to zrobi?
- Fabian? Możesz chwilkę zostać? - zapytałam się .
- Jasne , dla ciebie wszystko . - uśmiechnął się .
- Bo za trzy dni mam lecieć do Ameryki , do babci .. ii czy byś poleciał ze mną?
- Oczywiście że tak! - przytulił mnie.
    Mój pomocnik - Fabian , wszystko opłacił . Wyjeżdżamy jutro , o piątej rano . Jestem spakowana , uszykowana i bym mogła nawet dzisiaj lecieć . Babcia nawet nie wie że zostaję u niej na trochę z Fabianem .
 Nie wiem czy go kocham , czy to tylko zauroczenie . Być może dawne uczucie powraca . Nigdy nic nie wiadomo . Blizna nie chce by o niej zapomniano . Szczypie , swędzi , wszystko na raz. Powiedziałam Fabianowi a on od razu wyskoczył ze szpitalem .
- Fabian , Fabian , Fabian .. - powtarzałam . - To nic wielkiego .
- Na pewno? - upewniał się . - Nie chcę żeby tobie się stała krzywda.
- Już się stała . - odparłam ze złością .

Może być? Nudny prawda? :P

Podwyższamy poprzeczkę następny za 20 komentarzy ^^



29 komentarzy:

  1. Chcesz 20?Będzie 20! Genialne to jest poprostu jednym słowem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie :D <33 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super...poprosru brak słów aby opisać co w tej chwili sądze na temat tej kartki !!! :)) Fabina and Peddie Forever :** Aaa i chcesz 20 komci ?? Będzie będzie i to dzisiaj.. więć radzę ci pisz w notatatkach następną część kartki z dużą ilością Fabinki and Peddie ^.^ < hahaha >

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudny ? Nudny ? Chyba GENIALNY !! Masz mega talent ! Mega ! <3 Ale mam tylko pytanko czy będzie coś z Peddie ?
    A tak By The Way : Chcesz 20 komentarzy ? Chcesz ? To dostaniesz 20 komentarzy !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOstanie te 20 komci i to dzisiaj ... Pisz kolejną kartkę dziewczyno ... Są fenomenalneee ;*

      Usuń
    2. Jeszcze tylko 9 komci:-*

      Usuń
    3. Teraz już 8 a nie sory 7 :)

      Usuń
    4. Nie ważne ile... niech piszę następną :) PS : Chyba odejde z mego bloga :(

      Usuń
    5. Weź mnie nawet nie denerwuj !!!

      Usuń
    6. Ja tutaj przechodzę katuszę ... zerknij co napisałamna moim blogu.. Jest 20 koooomci ;-*

      Usuń
  5. ja chcę kolejną kartkę ...... pisać komcie dziewczyny bo nie wyrtrzymam !!!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie komentujcie :) Musi być 20 komci !!!

      Usuń
    2. Jaaaa koomentuje.... :)) I'm so happy :D

      Usuń
    3. Już nie dużo zostało.......... KOMENTOWAĆ !!!! ^.^ : > ;**

      Usuń
    4. Nathalia my ją wykończymy biedaczka załamie się, że będzie musiała napisać kolejną kartkę dzisiaj. :))

      Usuń
    5. Ja kiedyś musiałam napisać w ciągu dnia na swoim blogo 10 scenariuszy... maskara -.- Ale dałam radę i ona też da!! :))

      Usuń
    6. hehehe ! Już ponad 20 TAK !!!

      Usuń
    7. I know :D:D You too :)

      Usuń
    8. Oj nie załamałam się . Tylko ucieszyłam , że wam się podoba ^^

      Usuń
  6. Komentujcie ! Jeszcze tylko parę komentarzy... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aww *.* Fabinkaaa <33
    Amazing ;** Komentujemy kochani, komentujemy! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Nina chciałaś to masz ponad 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie!!!Szybko dodaj kolejny...PLOSE *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka. Fabina forever ;* Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam za komcie !! ; ** Jesteście najlepsi . < 333 Już piszę :D

    OdpowiedzUsuń