piątek, 28 grudnia 2012

Odcinek 4

Chciałabym wam podziękować za komentarze . Sprawiają że mam uśmiech na twarzy ^^

   Pytanie go kompletnie załamało . Uciekł przed dom jak dziecko. Zostawię go samego , niech ''popłacze''.  I to ma być mężczyzna za którego chce wyjść? Może to tylko sen? Za chwilę się obudzę w łóżku , i będzie jak dawniej . Jednak to nie sen , ręka daje o sobie znać . Mocno szczypie , po chwili zrobiło mi się czarno przed oczami.Jedyne co pamiętam to ... Fabiana i Eddiego użalających się . Podajże po kilkunastu godzinach otworzyłam oczy , szybko sobie uświadomiłam że nie jestem w domu . Wszystko jest białe , i chodzą jacyś faceci w fartuchach i kobiety. Jestem w szpitalu , jeszcze tego brakowało. Obok mnie , na krześle spał Eddie trzymając moją dłoń. Za drzwiami był Fabian. Nic nie rozumiałam .
- Eddie . - szepnęłam i ruszyłam dłonią . - Eddie.
- Jeszcze pięć minut mamo! - odparł . Cały on..
- Eddie , do jasnej ciasnej!
   Podniósł się nadal trzymając moją dłoń , po czym uśmiechnął się , przytulił mnie i pocałował . Fabian patrzył na nas z zazdrością. Eddie usiadł.
- Co ja tu robię? - zapytałam , rozglądając się po moim ''pokoju''.
- Znalazłem .. a raczej znaleźliśmy cię z Fabianem leżącą na podłodze w kuchni. - odpowiedział , i pocałował   moją dłoń.
- Teraz to taki czuły?
- Skarbie , posłuchaj ja nie chcę ...
- Zamartwiać? - przerwałam mu . Parsknęłam śmiechem.
Fabian wszedł , razem z Eddiem się tłumaczyli . Wyczuwam kłamstwa .
- Wyjdźcie !! - rozkazałam . - Nie chce was widzieć .
Wyszli . Łzy mi poleciały . Nic nie rozumiem , w żywe oczy kłamią!

Następny za 10 komentarzy .

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już niebawem : ) Nie chcę zdradzać niespodzianki ^^

      Usuń
    2. OK :D:D Jeszcze tylko 7 komci :P

      Usuń
  2. Super !! <3 Już nie mogę się doczekać następnego. Podejrzewam, że uzależniłam się od tych odcinków <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję . A ja od twoich scenariuszy *.*

      Usuń
    2. Dzięki. Hahaha ale wiesz co to uzależnienie nie jest uciążliwe zresztą trudno żeby było przy tak świetnych opowiadaniach jakie piszesz ♥.♥

      Usuń
    3. Wam to tylko pozazdrościć talentu... ja piszę okropnie;(

      Usuń
    4. Piszesz świetnie , maleńka ; *

      Usuń
    5. Ja ? Okropnie... A widziałaś moje scenariusze jak ja piszę ? Plus poleciłam twojego bloga na moim ! :**

      Usuń
    6. Dobry żart z tym talentem. Nina owszem ma talent (oj i to ogromny) A ja ? Ja tylko próbuję coś wypocić... <3
      Nathalia ty piszesz genialnie ty też masz talent <3

      Usuń
    7. Taaa a widziałaś moje scenariusze ... Zastanawiamnsię nad pisaniem opowiadań ... z Hoa tylko jak są dorośli :)

      Usuń
    8. Ojej ! Przestańcie no już . :D Wszystkie mamy talent koniec kropka : )

      Usuń
  3. Noo pisać pisać te koomcie.... bo my chcieć następny odcinek :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny, cudowny, cudowny!!! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest więcej niż 10 komci.. Pisz kolejną kartkę tlko dłuższą :D

      Usuń
    2. To trochę zajmie , ale dzisiaj się pojawi : )

      Usuń
    3. TAAAAAAAK !!! :D:D Modlitwy me zostały wysłuchane ;** ^.^

      Usuń
    4. Chcesz Fabinki , to będziesz ją miała ! :D

      Usuń
    5. TAAAAAAAAAK !!!!! :D:D

      Usuń
  5. Ooo... jest 11 o ze mną 12 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!!! ♥

    OdpowiedzUsuń