czwartek, 27 grudnia 2012

Amber fashion school + informacje moje odcinki ;>

Hejka Sibuner's ! Pierwszy temat to Amber fashion school!

Amber w szkole mody? To już wyjaśnia czemu jej nie ma w Sibunie i w promo ( niektórych ) no i na zdjęciach. Więc tak nie ma dwóch aktorek , i wkraczają dwie nowe? Pf... I tak ta pustka będzie! Najbardziej pustka po Amber , niby jest ale jej niema. Moim zdaniem będzie jak z Mickiem. Wyjechał do Australii do szkoły i nie wrócił. Tak samo Amber wyjedzie do szkoły mody i nie wróci!
 Nie ma Niny , Micka , Amber ! ;cc

Koniec użalania ;c Może nie będzie tak źle? Zobaczymy!

A teraz na temat moich odcinków . Cieszę się że się podobają , i jak widzę brakuje wam Fabinki i Peddie? Mogę coś z tym zrobić , dla was wszystko ;d Mimo że zaczynam dopiero xd
Fabina ęd Peddie będzie gdzieś w 5-6 odcinku? Musicie to przeboleć . Sama też się nad tym zastanawiałam czy nie dać Peddie & Fabiny ;>
Może pary ukażą się szybciej bądź nie. Zależy jaką będę miała wenę ;>





Będziecie za nią tęsknić? Ja bardzo . <33
Narka miśki . *.*

3 komentarze:

  1. Super!!!Ciesze sie że będzie Peddie..ale szkoda mi Amber bez jej tekstów to nie będzie HoA:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszyć.... a kiedy kolejna kartkaa ???

    OdpowiedzUsuń