sobota, 10 sierpnia 2013

Pomysły!

Hej, bardzo się cieszę że podobał się wam mój one shot, rozmyślam nad drugą częścią, ale kompletnie nie mam pomysłu jak go rozwinąć, ba jak zacząć. Moim zdaniem to jeden wielki nie wypał. No ale cóż... piszę tu, bo mam do was prośbę. Skoro tak bardzo się wam podoba jak piszę, to może macie jakie pomysły na następne one shoty, hm? Ja totalnie nie mam! No to piszcie, np. jaka para, gdzie ma to być, jaka sytuacja itp. A wybiorę parę i napiszę :) Lub napiszcie tylko z kim, jeśli chcecie niespodziankę hihi
Bay <3

EDIT: Zmieniłam wygląd bloga, i jak? :) Porobiłam zakładki a tam wszystkie odcinki i one shoty, zapraszam c;

4 komentarze:

  1. ja bym prosiła o Fabinę jeżeli można :)
    W okolicznościach.. może coś zaraz po zakończeniu liceum?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie nie ważne z kim. Pomyślałam, że fajnie było by po zakończeniu nauki w DA. :))
    Zresztą nie ważne! I tak bzie super.
    Wygląd jest cudowny, kocham ten szablon :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym prosiła o Fabinkę < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog został nominowany do Libster Award. Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń