piątek, 11 stycznia 2013

Odcinek 15


Hejka .<3
Wasz doczekany odcinek Sibuners ! <3

   Myślałam że utonę , nie mogłam się uwolnić . Mój naszyjnik zahaczył się o jakąś ''durną'' roślinę. Miałam ogromne szczęście że ktoś tędy przechodził . Wyciągnął mnie ten ''ktoś'' i położył na trawie . Miałam zmrużone oczy , nie widziałam do końca kto to. Po chwili doszłam do siebie i ujrzałam..
- ALFIE?! - zapytałam się nie dowierzająca kogo widzę.
- Hej Trixi . - odpowiedział z uśmiechem na twarzy.
Pomógł mi wstać , chciałam na niego naskoczyć . Lecz po co? Nic w ogóle nie zrobił ale czułam że muszę. No , z jednej strony byłam mu wdzięczna bo gdyby nie on , bym utonęła. Z drugiej strony go nienawidziłam. Z niewiadomych przyczyn . Pochodziliśmy , pogadaliśmy , pośmialiśmy się . 
- Może usiądziemy? - zaproponowałam i usiadłam obok drzewa .
Usiadł koło mnie . Nadal ciekawiło mnie co on tu robi? Czemu nie jest z Amber w tej chwili?
- Ona jest ciągle zajęta . - tłumaczył się Alfie.
Nie wiem czemu , ale się uśmiechnęłam.
- Nie ma dla mnie czasu . - ciągnął dalej smutny.
- Przykro mi . - powiedziałam ze współczuciem.
- Daj spokój! - odrzekł - Mam zamiar zakończyć ten związek!
Zaskoczył mnie . Tak im się układało . Bardzo chciał z nią być , a tu proszę .
- To nie są powody! Alfie! - podniosłam się .
- Patricia ... Ja .. - wstał zakłopotany . - Ja ..
Jąkał się.
- Ty co?
- Ja cię kocham . - oświadczył . - Dużo nad tym myślałem ii..
Wryło mnie w ziemię . Stałam jak słup soli . Nie wiedziałam jak się zachować , co powiedzieć .
- Nie ! Ty kochasz Amber ! - wydusiłam z siebie.
- Kocham ciebie , Trixi . - nie dawał za wygraną Alfie .
- Udowodnij .
Pocałował mnie . Sama tego chciałam . Było miło , nie przerywaliśmy . Pomyślałam o Eddiem . Oderwałam się od niego. Co ja w ogóle robię?
- Przepraszam . - powiedziałam bez namysłu i pobiegłam przed siebie . Biegłam na oślep . Słyszałam jak Alfie woła moje imię . Nie odwracałam się , to się działo zbyt szybko . Bardzo szybko .

No wiem króciutki , wybaczcie .<3 Zabrakło mi weny ;c
Jak tam odczucia po 3 i 4 odcinku?
+ niedługo otwarcie mojego bloga ''Moim zdaniem'' <3

14 komentarzy:

  1. Świetny odcinek misiaczku :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski scenariusz . xd <3
    A mi nie działa żaden link . -.-
    Jedyny który mi działa zacina się dokładnie na 8 minucie , i ni cholery nie chce ruszyć . xd -.- Więc jak na razie chyba nie obejrze , choć to dziwne , że Wam wszystkim chodzi , a mi nie . ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuuu Patricia i Alfie. Niesamowity scenariusz ;) Zdradzę ci, że w moim pamiętniku coś zaiskrzy między Trixie, a Fabianem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny.;***** Czyli jak zwykle.:))

    OdpowiedzUsuń