środa, 9 stycznia 2013

Nowy wygląd bloga.


Hejka!
No tak , nowy wygląd bloga! Podoba się? Troszkę się namęczyłam : ) Ale czego się nie robi dla was xd
Może będzie się milej czytało? ; ]
A wiecie co? Mieliśmy na polski napisać opowiadanie na temat ''Spotkałam kolegę którego dawno nie widziałam'' . Pani tam gada ( po sprawdzeniu już ) gada ,gada o innych . Przyszła kolej na mnie i pani do mnie '' Wiktoria , to jest fragment jakieś książki prawda?'' Ja na nią taki look o_O Aż tak dobrze piszę? :D
To ja do niej ''Nie.. tylko imiona z mojego ulubionego serialu Tajemnice Domu Anubisa'' I w klasie taka cisza się zrobiła jak makiem zasiał. No i teraz czekam tak na tą ocenę jaką mi da bo oznajmiła że oglądnie serial o_O . MASAKRA! + Co tam u was? <3

15 komentarzy:

  1. Woow . xd Proszę o następną relację gdy już oglądnie . :D Ciekawe czy się spodoba . xd
    W sumie to nie ma się co dziwić , bo piszesz świetnie. <3 ; 3 . xd
    U mnie nawał nauki w sumie to powinnam się uczyć biologii , ale jak zwykle siedze na komputerze . xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah , ja też powinnam się uczyć! :D // Napiszę relację , napiszę : ) Sama jestem ciekawa ;d

      Usuń
  2. Haha ... dzięki . :D Zapamniałam wspomnieć że nowy wygląd jest świetny . *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY wygląd...i super historia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha Fajną masz panią ;D
    Ja też powinnam się uczyć Historii i Ang ale cóż. Komputer wzywa xd ;D
    Wygląd cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd cudny. Trzymam kciuki, żebyś dostała szóstkę. Na 100% na to zasługujesz :)

    OdpowiedzUsuń