wtorek, 25 grudnia 2012

Powitanie ;3

Hej , założyłam tego bloga aby pisać odcinki House of Anubis jak mają rodziny

    Byli uczniowie Domu Anubisa założyli swoje rodziny , mają swoje domy , ale tylko jedni zostali w internacie . Sami w tym legendarnym domu. Złączyło ich przeznaczenie by zwalczać zło , i tak jest do dzisiaj.Mają dwa światy . Nie przeszkadza im to , i na dodatek planują założyć własną rodzinę.Próbują nawet skontaktować się z byłymi przyjaciółmi.W dzień , w dzień , ale na marne. Nikt nie odpisuję , nie oddzwania.Mają swoich przyjaciół , dom , rodzinę , pracę . Może nie mają czasu?Oni też nie mają , próbują go znaleźć i znajdują.

Taki tam króciutki wstęp ; ) Podoba się , mam pisać , czy odpuścić? Piszcie . < 3
Wiem że nagłówek nie jest najpiękniejszy , ale tak na szybkiego , postaram ulepszyć . : )

5 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać!!!Zaczyna się ciekawie<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nic nie zrozumiałam, ale nie bierz tego za obelgę :D ja już taka jestem ;p pisz dalej to może wtedy zrozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko . ^^ Ale dzięki , spróbuję bardziej opisywać wydarzenia : )

      Usuń
  3. Super super ... i jeszcze raz super :) kartka mega :D Kiedy koljna ?? Zapraszam na mojego bloga i zachęcam do obserwatorów : http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/ Plus szukam nowej współlokatorki :P

    OdpowiedzUsuń