piątek, 26 lipca 2013

HEJECZKA

Umm.. cześć! Pamiętacie mnie wg.? Mam nadzieję że tak :) Jak ja dawno tutaj nie wchodziłam, zupełnie zapomniałam jak się obsługiwać bloggerem haha. Weszłam tu, ponieważ mi was bardzo brakuje. Chciałabym pisać dalej, ale jakoś nie mam weny, pustka. Postanowiłam że będę tłumaczyć fan fiction :) Więc jeśli lubisz One Direction zapraszam tutaj >>> http://changestuff.tumblr.com/ <<<
Ale ja tutaj nie w tej sprawie. Brakuje mi pisania o Anubisie. Może napiszę jakiegoś one-shota? Co wy na to?

Love xx

7 komentarzy:

  1. Yeyyy. Taaak ! Chcemy one shota " ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah. Mi ciebie też brakuje myszko! <3 hah :*
    Wiesz jakie moje zdanie w tej sprawie?
    TAK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jak fajnie , że wróciłaś.Uwielbiałam twoje opowiadania a szczególnie te o Peddie.
    Co do one-shotu to bardzo chętnie coś przeczytam w twoim wykonaniu.

    Bella Martin

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, dzień dobry :) Jak pewnie wiesz oczekujemy od ciebie jak najszybszego opowiadania .:) Pisz szyybkoooo .<333333

    OdpowiedzUsuń