wtorek, 15 stycznia 2013

Nominacja + coś smutnego


Hejka!
Tak na szybkiego ta notka bo mam dużo nauki + ponad 30 stron zadane!
Pierwsze co ''Nominacja'' . Hmm.. Pierwszy raz jestem nominowana :D Bardzo się z tego cieszę i dziękuję <3 Jeśli podoba ci się to co piszę , to możesz na mnie zagłosować : ) Na tym blogu >klik<
SZCZERE DZIĘKUJĘ!
Przejdźmy teraz do czegoś smutnego ;c Jak mówiłam mam dużo nauki i postanowiłam zawiesić bloga do nie wiem . Ferie mam od 28 stycznia ale nie wiem czy coś napiszę bo wyjeżdżam z rodziną do Włoch a później chyba w góry podajże w Polsce :D Nie gniewajcie się na mnie , może coś napiszę niedługo , ale nie obiecuję!
PRZEPRASZAM!

5 komentarzy:

  1. Rozumiem...Mam nadzieje że w wolnej chwili coś naskrobiesz;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że tak . Włochy są tego warte . *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. trudno ale i tak będę wiernie czekać na powrót

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :'( Bardzo lubię tego bloga i twoje notki mam nadzieję że szybko wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem ;) Życzę ci miłych ferii ;)

    OdpowiedzUsuń